ingen nattblogg

vafan är det här?
"driftstopp inatt 02.00 - 04.00" Fyfan för blogg.se. det är då jag bloggar som bäst. (och mest.) så ni får ett dåligt inlägg nu istället.
idag var jag inne i stan för att se på bio men minna, vi såg National Treasure. Vi ville egentligen se Försoning, men det blev inte så. Jag köpte ingenting heller, alla pengar jag har kvar nu går till linns födelsedagspresent, minnas doppresent och tågbiljett.

usch, just nu har jag absolut ingen blogglust. så det blir nog ingen inlägg på ett tag, och om jag tvingar fram det blir det bara längre.

fast jag måste säga att det är askul, dirrfrånförorten skriver om min storasysters kompis, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är synd att de stänger ner så ibland

2008-03-03 @ 15:57:01
URL: http://johannipropf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0