It's where you oughta stay

min dag dåra. Först åkte jag in till stan med Emelie för att bara köpa presenter till min lillasyster. Inne i stan köpte jag en bh och ett bronzing puder från HM och sen tre par ballerinaskor. Samma modell bara olika färger, haha. jag vet att det låter onödigt men det var verkligen värt det. Dom var nedsatta från 300 till 100 kr st, och sen var det ta tre betala för två. Tror ni att man slår till eller? Jag betalade alltså 200 sp för tre par skor, som egentligen skulle kostat runt 1000 kr tillsammans.
Senare åkte vi vidare till solna för att möta maddi, vi skulle köpa skor igen. Då köpte jag två par till, som blev 350 sp tillsammans. (skulle kostat 900 tillsammans) seriöst, vi provade alla skor i den butiken innan vi kunde bestämma oss vilka vi ville ha.
Ena paret jag köpte kommer jag inte ha så många tillfällen att använda dom på, men jag ska ha dom stående uppe på mitt rum och titta på dom varje dag så att jag blir glad.
Och det andra paret är ett par ankelboots, dom är så jävla bekväma. vilket är helt sjukt eftersom klacken är den högsta jag någonsin gått i.

jag är lycklig. och imorgon kommer ni få jävligt mycket bilder på skor.

(jag vet att jag några inlägg ner tjatade skitmycket om hur svårt jag har att skriva om glädje. men det här är en annan sorts glädje. så det gills inte.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0