Jumper

jag kom nyss hem från bio with my cousins och syster, vi såg på Jumper. Hayden Christensen är sååå jääävla snygg. Jag tycker det - men bara för det behöver man inte sitta och säga det hela tiden. Eftersom jag satt bredvid Dani fick jag hela tiden små kommentarer viskandes till mig.
"kolla nu, kolla hur snygg han är!"
"oooh, fyfan vad snygg han var i den mössan."
"kolla leendet lixom! man blir så glad bara av att titta på honom!"
"jävlar vad fina ögon han hade nyss, hann du se det?!"
Och sen ett helt jävla tal efteråt om varför Rachel Bilson var en sån slampa och att hon inte förtjänade honom, och att dom var tillsammans i verkligheten bara var en jävla PR-kupp. Och sen alla anledningar till varför han borde välja henne istället för den där (citat) "snippjäveln Bilson."
Och sen när maddi sa att jag hade större chans att få honom är henne började hon skrika och slå oss som fan. hehe, det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0