once a whore, you're nothing more

jag glömde säga det i förra inlägget,
men jag slutade vid elva idag och JAG HAR SPORTLOV!

bara för att jag är glad så ska jag bjuda på lite bilder från min outfit idag. fyfan vad snäll jag är.

för korta jeans med hål lite överallt och trasigt blixtlås- drdenim
tröja med chokladpuddings fläkar - Zara (lägg speciellt märke till toaletten i bakgrunden)
olikfärgade strumpor - HM och Lindex
till det otvättat, slitet hår i 2 dagar gammal tofs.
fyfan vad fräsch jag känner mig.





förlåt om jag har använt den rubriken förut (?! kan ha varit i min gamla blogg), men jag gillar den.  dessutom så har mitt nedladdningsprogram slutat funka för några månader sen, vilket betyder att jag inte får någon ny musik. förutom den min storasyster laddar ner. och det gills inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0