"You don't know how you met me, you don't know why"

Behöver jag ens säga hur fysikprovet gick? (=dåligt) jag satt kvar jättelänge och hittade på lite egna svar så att jag iallafall skrev på varje fråga. Jag borde nästan gjort som min kompis, på frågan "Varför kan laser aldrig bilda ett spektrum?" (typ nått sånt) svarade hon "därför." hehe. fast jag tror inte att läraren tyckte att det var så kul, han är en (manlig) kärring. fast han älskar mig, det är ju alltid något.

fast sen på engelskan var det också kul, två grupper uppträdde med teatrar dom hade gjort. det går inte att återberätta, (iallafall inte när man skriver) men det är sjukt kul. roligaste var när 'bruno' sjöng, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0